|
|
|
|---|---|
|
Söker tips på verkstad / privatperson som utför bakvagnsförstärkning på E46 08-med omnejd. Gärna då med någon form av rekommendation efter gott rykte. Bilen ifråga är en E46 M3 utan synliga sprickor. Gasglad | |
|
Det blir nog svårt att hitta en verkstad till en E46 -08, eftersom nog ingen mekaniker sett en sådan... :) Om du däremot menar en E46 -02 så blir det enklare. Det finns några stycken bra BMW-kunniga verkstäder i Sthlm med omnejd, Bil&Motorteknik i Huddinge, GW Engineering i Bagarmossen, sen finns det någon på Norrtullsgatan som heter något i stil med Spiros. Jag skulle tro att Bil&Motor i Huddinge nog haft en och annan E46 med bakvagnsförstärkning inne. |
|
| Alexander: 08 som i Sthlm | |
|
Jo Bilen är en 2002 E46 men söker verkstad i 08-området med omnejd om det var otydligt. Tack för tipsen och skickat ut förfrågningar. Gasglad |
|
|
"Min" verkstad har gjort jobbet på M3 E46. Länk |
|
| ...eller så gör du jobbet själv... | |
|
Innan ...mitt garage tillåter inte heta arbeten om det nu här till frågan. Gasglad |
|
|
Dawwe Gissar att du då rekommenderar denna verkstad. Det ett seriöst intryck. Gasglad |
|
| Ja det gör jag. Använde mig tidigare (10-13 år sedan) av Bil & Motorteknik men det verkade inte som att de uppskattade mina "jobb förfrågningar liknande dina". Micke hos Stjärnan må vara MB-tok men han kan BMW minst lika bra :D. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.