AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.009

Tips på verkstad / privatperson som utför bakvagnsförstärkning E46 08-med omnejd

SA
33
SAABDave
Golf GTE -18
BMW M3 SMG -02
Söker tips på verkstad / privatperson som utför bakvagnsförstärkning på E46 08-med omnejd. Gärna då med någon form av rekommendation efter gott rykte.
Bilen ifråga är en E46 M3 utan synliga sprickor.

Gasglad
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Det blir nog svårt att hitta en verkstad till en E46 -08, eftersom nog ingen mekaniker sett en sådan... :)

Om du däremot menar en E46 -02 så blir det enklare. Det finns några stycken bra BMW-kunniga verkstäder i Sthlm med omnejd, Bil&Motorteknik i Huddinge, GW Engineering i Bagarmossen, sen finns det någon på Norrtullsgatan som heter något i stil med Spiros. Jag skulle tro att Bil&Motor i Huddinge nog haft en och annan E46 med bakvagnsförstärkning inne.
Alexander: 08 som i Sthlm
SA
33
SAABDave
Golf GTE -18
BMW M3 SMG -02
Jo Bilen är en 2002 E46 men söker verkstad i 08-området med omnejd om det var otydligt.

Tack för tipsen och skickat ut förfrågningar.

Gasglad
"Min" verkstad har gjort jobbet på M3 E46.
Länk
...eller så gör du jobbet själv...
SA
33
SAABDave
Golf GTE -18
BMW M3 SMG -02
Innan
...mitt garage tillåter inte heta arbeten om det nu här till frågan.

Gasglad
SA
33
SAABDave
Golf GTE -18
BMW M3 SMG -02
Dawwe
Gissar att du då rekommenderar denna verkstad.
Det ett seriöst intryck.

Gasglad
Ja det gör jag. Använde mig tidigare (10-13 år sedan) av Bil & Motorteknik men det verkade inte som att de uppskattade mina "jobb förfrågningar liknande dina". Micke hos Stjärnan må vara MB-tok men han kan BMW minst lika bra :D.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.