|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Christoffer, problemet ligger i att de regelmässigt byter ut beställda varor (märken) mot sitt eget idiothögt prissatta brandade märke "Stark" (som är brandade Kamoka-delar) - då ingen annan säljer "Stark" kan man inte jämföra priserna utan det visar sig att "Stark" alltid är högre prissatt än t ex. Brembo, Bosch, VDO-Siemens, Ate och andra "högkvalitetsmärken" - sedan hävdar de oblygt att kunden fått dyrare (underförstått bättre) delar till samma pris som det vanliga premiummärket som (konstigt nog) var slut och med kunden i fokus har vi "löst problemet" genom att vara generösa... Det är rent bedrägeri! Merparten av kunderna fattar nog inte detta och förstår säkert inte heller skillnaden i kvalitet mellan "premiummärken" och "budgetmärken" och opponerar sig därför inte utan tycker att de gjort en lysande affär då de fått "dyrare" prylar än de betalat för. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Man går in för att köpa de absolut billigaste som finns på marknaden och syftet är att laga så billigt det bara går. Men borde fatta att man får det man betalar för. Håller med om att det är fel att byta ut "kvalitetsdelar" mot billigt. Men än värre är att många andra säljer "skräp" men tar orimligt betalt. MVH Christofer |
|
|
Man har faktiskt rätt att lämna tillbaka en vara, utan en massa trams. Är varan felaktig, eller inte uppfyller sin funktion har inget med priset att göra. Samma produkt kan säljas, till helt olika priser. |
|
|
Min sämsta köpupplevelse någonsin gjordes nyss på Autodoc. Undvik till varje pris även om priset är någon krona lägre än på andra håll. Däck som enligt uppgift skulle finnas på lager tog två veckor på sig till Stockholm Deras kundtjänst är bemannad med fulla lemurer. På fråga om leveranstid kan de bara säga att jag kommer få besked så snart godset är klart för att skickas. Inget om hur lång tid det tar för dem att få godset klart att skickas. Bra säljstöd... Deras godsmärkning är undermålig och försvårar leveranser. Trots att jag angav både mitt namn och företagets namn som leveransadress (kontorshotell) stod det bara mitt namn och gatuadressen. Självklart helt omöjligt för posten att leverera då. Ska aldrig mer handla av Autodoc |
|
|
Inget konstigt att du får ett FAG lager i en SKF låda då FAG var OEM leverantören. Du kan säkert också få ett SKF lager i en FAG låda om FAG var OEM leverantören. Kvalitetsmässigt skall det inte vara något problem, FAG hade knappast haft BMW som kund om de inte tillverkade bra lager. Lite tveksamt att förpackningen är öppnad dock, förfalskade lager är en stort problem och förekommer över hela världen, dock brukar det oftast stämma mellan låda och innehåll då det skapar misstankar när det inte matchar. |
|
| Autodoc suger helt...Mister Auto har fungerat bra för mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.