|
|
|
|---|---|
|
Detta hände mig i veckan: Länk glaset är med andra ord 100% intakt, inga repor ingenting men plastet runt om ser precis ut som på dessa bilder ovan mao helt trasigt. Jag har hittat vilka delar jag behöver här: Länk Jag har listat ut att jag behöver delarna, 5,6,8 och 9. Problemet är att jag ser inte en enda skruv, snabbfäste eller någonting som gör att man kan byta delarna enkelt. På undersidan av hela spegeln finns ett runt lock där jag antar att en skruv sitter bakom. Som ni ser på bilderna på första länken så ser man inga skruvar alls. Som tur är, är det inte helelektriska speglar som fälls in vilket innebär att jag slipper programmering hos BMW. Någon som gjort ett sådant här arbete tidigare och kan ge mig råd? Funderar på om jag skall lämna in eller genomföra jobbet själv. Jag är oerhört tacksam för alla råd jag kan få. | |
| ursäkta stavfelen. Jag är trött =)..... | |
| Kåpan måste väl ändå lackas av en firma, jag hade lämnat in bilen. | |
|
Personligen skulle jag inte vilja lämna iväg bilen för en sådan åtgärd. Lack bör kunna utföras separat innan montering Du ger inte mycket information om vilken modell det gäller men denna Länk bör stämma ganska bra. Klicka dig vidare för att se vad du måste utföra före varje enskilt moment. |
|
| Tack TheBear89 hade jag bara hafft denna information tidigare hade jag löst allt själv. Ser riktigt lätt ut. Jag lämnade in den. Kommer spara manualen för framtida bruk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.