|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är i säljtankar och skulle vilja få hjälp med vad som faktiskt sitter i/på min BMW. Fick ett utdrag från BMW med den utrustning de kunde hitta som valdes från fabrik: Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 167 EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 338 M SPORTS PACKAGE II 441 SMOKERS PACKAGE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 495 3. HEADREST REAR CENTRE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 650 CD PLAYER 661 RADIO BMW BUSINESS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 710 M LEATHER STEERING WHEEL 716 M AERODYNAMICS PACKAGE II 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 772 INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 787 M LT/ALY WHEELS DOUBLE SP.135 W MIXED T. 8SP COP CONTROL 818 MAIN BATTERY SWITCH 842 COLD CLIMATE VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 251 RUN FLAT INDICATOR 458 SEAT ADJUSTMENT, ELECTRIC. F DRIVER/PASS 473 ARMREST, FRONT 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Jag har dock svårt att tyda alla m-sport detaljer. Vad innebär M-sports Package II? Samt M aerodynamics Package? Tror även det sitter shadowline på bilen men är osäker, är det något mer värt att nämna för eventuell köpare? *Reg nr WMF830 Tack på förhand! Väl mött, Joukka | |
|
Detta ger inget utförligt svar på din fråga, men har själv ägt en E46 med M-Sport 2, vilket jag tror innebär att du har m-sport inredning och exteriör samt att hjulupphängningen skiljer lite (Exempelvis stötdämpare) Jag hade nog bara skrivit att det är M-sport paket från fabrik (Då vet köparen att det inte är eftermonterat) du kommer sannolikt ta bilder från inredningen, men du kan ju även nämna i annonsen att det är sportstolar. Cold climate kan vara något som är värt att nämna (Isolerad vevhusventilation, E46 hade en del problem med att vevhusventilationen kunde frysa. Sen tror jag inte att Cold climate hjälper så mycket, men ändå ett säljargument.) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.