|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk missade länk EB |
|
|
Det är helt klart modolasses bil ------- //Lövet |
|
|
Pula Jag skulle säga att köp för vad han vill ha, han ligger rätt i pris. |
|
| Länken funkar inte för mig. Vore kul o se. Letar själv o planen är byta tidig höst. M5 eller m6??? Svårt. | |
|
Henrik Denna ser ganska vettig ut- fast då får man nog slå till snart.... Länk |
|
| Jo såg den med. Rädd att ja väntar till hösten/vintern (ja e snål). Ska bli spännande att se hur snabbt nya modellen kommer ner i pris, nu när alla ska ha elbil etc. | |
| en fråga till er som har M5 eller haft vad kostar försäkringen, vet att det är mycket olika men snitt? | |
|
Jag hade bara halvförsäkring men betalade drygt 14'/år i förort Sthlm. Det är en helt annan typ av kund som köper en elbil, de är inte bilmänniskor på det sättet du tror och skulle aldrig fundera på en M5 |
|
| Lanab, du har rätt i att en M-bil inte konkurrerar med elbilen. Men det kan mycket väl vara samma kund. Men den kunden sätter inte en M5 mot en elbil utan har en av vadera samtidigt. | |
| Tror även att elbilsfolket är segelbåtsmänniskor | |
| Fast det hade varit kul att se elbils killen komma där med sin elbil ner till hamnen för att sen hoppa ner i sin offshore racer och starta upp sina 2 el 3 v8or | |
| Kompisen kör Tesla P100D, bilen innan var Nissan GT-R. Prestanda rakt fram var prio 1 för honom. | |
| Skicka ner han en sväng till sydtyskland fram o tillbaka,så får du höra hans prio efter det | |
| Om han åker en dag om året dit och 364 dagar snabbt rakt fram i Sverige så tror jag inte han ändrar uppfattning nämnvärt. Det handlar ju om hur man använder bilen. | |
|
Han har kört 7000 mil på 16 månader. Till Tyskland flyger man😉 |
|
| när man har för dålig bil😜 | |
|
Marin Synd att man blir så besviken bara så fort det svänger så hänger inte din kompis Tesla med, ville han ha rakt fram prestanda så är det Dodge Demon som gäller. Din kommentar är högst tveksam att vara sann, man måste vara ganska dum om man byter en GTR mot en Tesla, men vad vet jag...mycket troll i ditt inlägg... |
|
| Ja tesla är en sån själ lös bil på nåt sätt,men däremot har jag en bekant som hade en mclaren MP4-12c och har nu köpt en ny mclaren 720s. Det är en bil jag blir mera imponerad av om man nu vill åka fort. Dessutom ser den ju ut som en superbil ska | |
| Jag utmanar din kompis vrålsnabba P100D med min Passat Komni -96 115 kusar. Start Stockholm central mål hamnen i Skanör. No rules no speedlimit, först till Skanör vinner. Jag kan nog snitta 170 som mest, behöver tanka en gång, ca 4 timmar. Det kallar jag att bara bry sig om prestanda rakt fram | |
|
Dawwe Du får inte glömma så klart att Teslan måste stanna i Jönköping ladda nån timme :-) Jaja....då har du redan passerat Värnamo typ om inte Teslan brinner på vägen ner förstås. Don't stress, do it the Tesla way. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.