|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har idag hämtat en BMW 316d -2012 från en bilhandlare. I annonsen stod det att det fanns Bluetooth. Vid provkörning såg jag att det fanns telefonknapp på både ratt och på stereon och förutsatte då att det fanns. Jag testade inte förrän jag kom hem. Enligt instruktioner ska man då komma upp ett väl "TEL". Detta finns inte hos mig. Är den sönder eller det finns inte o de har skrivit fel i annons? | |
Transocean |
Den finns inte. Ratten är den samma; med eller utan dessa tillval.Var så på min rätt bra utrustade 320dA Msport 2011 också. Telefon nej, bluetooth nej :-) Du kan kolla utrustningen här:Länk Det räcker med att mata in de sju sista av chassinumret |
|
Hej. Ok det var ju tråkigt att höra. Får väl höra av mig imorgon till handlaren då jag valde denna till stor del för bluetooth pga den nya lagen. Provade slå in numret men får bara upp motorsrorlek och lite annat men inte utrustning. |
|
Transocean |
Länk Jo, det bör funka. Funkade ju med min gamla bil ovan. Testa en gång till...VIN DECODER |
|
Hej Märkligt jag får bara upp den informationen som du också har till höger typ gearbox, antifreeze AC mm. Det du har nedanför får jag inte fram på min... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.