|
|
|
|---|---|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Hej, Är det någon här som äger en Mercedes? Var hittar ni reservdelsnummer etc? Jag kollar på Realoem.com (man kan välja Mercedes där) men av någon anledning hittar jag inte GLK-klass. Tacksam för hjälp/tips /Anders |
|
Hej, Jag letade nyss efter en katalog för VW och snubblade då över ett antal "etk" - varianter. Så nu provade jag att googla "Mercedes etka" (a:et lade Google själv till). Det blev många möjliga ingångar där. Den bästa tycks vara en katalog som sköts av en Mercedes-klubb, men det är bara ett intryck jag fick. Den tycks dock kräva medlemskap. Länk Lycka till! :) /Lennart |
|
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Tack för snabbt svar Lennart! Jag ser också klubben nu, som du påpekar. Och noterar att det kostar 20 dollar. Men det kanske det kan vara värt. /Anders |
|
GLK klass ligger under C-klassen, eftersom den har samma modellkod som den. Så klicka på C-klass 204, så kommer du rätt: Länk GLK ligger längst ner i listan. |
|
tack, Tack, TACK!! Jag kunde inte för mitt liv hitta, supertack för tipset bmw newbie! /Anders |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.