|
|
|
|---|---|
|
En 328:a från -96 för 175000:-! Som har gått 13100 mil! Visst ser den fin o fräsch ut, men... Länk Blir lite osäker på om jag släppte min lite billigt, en 97:a som gått 11100 mil för 120'. Inte samma utr och limo men ändå. Jens | |
|
Du fick nog ganska bra betalt Jens. Priset som begärs för den upplänkade bilen ser jag som en chansning på att hitta någon som inte har koll på marknaden som blir intresserad. Lyckas denne är det bara att gratulera. Själv skulle jag tro att ett rimligare pris är 105-120' för den utannonserade bilen. /Simon |
|
Crusty |
Han tror att nån vill byta mot mot 330 E46 oxå!! hahahaha, ja tror han får lägga en hel del imellan!!! =0) |
|
En riktig drömmare den där Ronnie! Bilen var annars jäkligt fin, skulle gärna köpa den om den låg kring 115-120.000.- Mr C |
|
|
Håller med om att den ser jäkligt fin ut! Contour-fälgarna är inte alls dumma!! Kan ju bara önska Ronnie lycka till även om det är ett riktigt långskott... =) Jens |
|
|
Jag tror inte han skrivit fel, ja tror bara han fiskar efter nån person som inte har koll, precis som simon säger. att den är värd 105-120 tycker ja väl dock va lite å ta i, snarare 120-130 om skicket är som de ska. Att säga att Jens fick bra betalt tänker ja inte heller hålla med om, snarare normalpris. lite i underkant kanske. De finns nog väldigt få mäniskor som har så dålig koll på priser på E36 or som florerar på dessa sidorna att han får napp med de priset. ja tror hans telefon e stendöd. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
| Nej ringer dom blir han nog bjuden 90 för där har någon minsatt sett att dom kostar på mobile.de. | |
|
wendtan, om du tycker 120-130 är rimligt för Ronnies bil så var 120 bra för min. Visserligen hade den inte gått lika långt men jag hade t ex ingen M3-optik, tyg-klädsel, limousine ist f coupe och 15"-fälgar. Jens |
|
|
Okej. visste inte att din bil var sämre utrustad, utgick ifrån att de var likvärdiga bilar. Själv sålde ja min 323 Coupe 97 med 10 000 mil på mätaren för 120 för några veckor sen. Utan Schiin men med m3 optik. såg nu att du skrev inte samma utr. miss av mig. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.