|
|
|
|---|---|
|
Har fått veta nu att mitt slutsteg lagt av, högst troligt pga vatten! Letar efter en ny förstärkare och ser att det verkar finnas två varianter, antingen heter de: 65 12-9 eller så heter de: 65 12-6..har jag rätt? Men sen undrar jag, för att de ska passa till min bil, behöver fler siffror stämma, typ SNR samt de sex siffrorna efter 65 12-9, eller räcker det att det är en 65 12-9 som min förstärkare så passar de? Är skillnaderna på de två varianterna att kontakterna skiljer sig? Mycket tacksam för hjälp så jag vet vilken förstärkare jag vågar köpa om jag hittar en! Mvh Daniel *Livsnjutare* | |
|
Hej. Jag har en dsp liggandes pga förköp. Är inte hemma nu ska kolla nr när jag kommer hem på mån om du är intresserad. Klas |
|
|
Felköp menade jag |
|
| Hej! Det hade absolut varit intressant! Bara jag vet att det passar till min.. Mvh Daniel | |
|
Bmw nummer. 65 129 181 743 |
|
| Jag har ett 65.12-9 men behöver de följande siffrorna stämma? | |
|
Jag tror det. Kan du inte läsa på din? Mvh klas |
|
| Då kommer det inte passa, står 12.65-9 150 899 | |
|
Gör en sökning med art.nr. på realoem, det har nummerändrats/uppdaterats ett gäng gånger: Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Tack Johan!! Enligt den länken ska ju mitt steg då vara kompatibelt med ditt Klas! Jag skickar ett pm när jag kommer hem från jobbet! | |
|
Klas du har fått meddelande ;).. *Livsnjutare* |
|
|
Eller Johan, kan du inte vara snäll och dubbelkolla också, står bilaterally Exchange, vilket väl betyder att det går?? 🤔 *Livsnjutare* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.