|
|
|
|---|---|
|
Jag har tyvärr inte det paketet i min. Kan tyckte det är ytterst märkligt att man inte väljer till det då knappt kostar någonting. Är man van att ha det så känns allting väldigt mörkt. Mina ringar tänds inte när man låser upp bilen. Är inte det standard, eller tillhör det också paketet? Tillhör det paketet så måste det väl gå att koda om? | |
|
Hej! Ringarna bör gå att koda, har gjort det med Carly på min E93 så att de dimmar upp/ned vid låsning/upplåsning. Har du vägarna förbi Uppsala så grejar jag det. /Anders |
|
|
Okej. Din lyste inte heller i huvud taget ifrån början? Tack! Men är en ganska lång bit till Uppsala ifrån mig. Men någon dag kanske man har vägarna förbi :-) |
|
| Har för mig att belysningspaket ingick i Advantage edition bilar. Även Comfort- och förvaringspaket ingick där | |
|
Jo, de lyste men du kan fixa det via färddatorn också. Med Carly kan man göra en massa annat skoj. /Anders |
|
| Det funkar inte att göra det via färddator/i-drive även fast menyn finns där. Har klickat i alla val, men inget händer ändå. Så måste gå in via Carly. | |
|
Ok, då mindes jag fel. Som sagt, om du har vägarna förbi.. /Anders |
|
|
Det räcker väl att köpa en sån här adapter Länk och sen bara ladda ner appen? För jag antar att man måste ha deras egna adapter för att de ska fungera? |
|
|
Måste även betala för applikationen. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.