|
|
|
|---|---|
|
Hej! Dags att skaffa kombibil och fastnat för f11 med 6 och den underbara lådan. Jag har provkört f11 520xd och 535xd. Budget är 200k och vill ha helst med m paket dock ej krav. Krav är 3,0d, sport/komfortstolar xdrive och drag. Har kikat på långmilare på blocket. Vågar man skaffa en eller bättre kolla utan m-paket och med ca 11-15k mil? Förstår det individuellt och bara jag kan svara och ta risken med långmilare. 12k eller 27k ingen skillnad när det kommer till försäkringar. långmilare med m paket Länk Länk Länk låg/medelmilare utan m paket Länk Egentligen duger f31 320xd med automat och sportstolar. Den smartaste valet: nyare bil, lägre ägande kostnader på alla punkter men f11 är så mycket mera bil för pengarna, få även dra 2t med den, komforten är bäst i klassen? Har nån kikat på de bilarna? Mvh Axel | |
|
Den sista av långmilarna känns extremt oprisvärd så hoppa över den ------- //Lövet |
|
Transocean |
De har alla riktigt fula fälgar! Den första skulle jag inte ta i med tång :-( Ingen av dom....egentligen |
| Haha ja väldigt fula fälgar, men de går ju att byta :) | |
|
Jag hade hellre skippat M-paket än att ta en bil som gått 25 000 mil plus. Känns inte bra att betala över 150' för en bil som gått så många varv runt jorden. Att köpa en äldre bil med mycket motor för de pengarna... Jag hoppas du tänker byta slitagedelar och reparera så mycket du kan själv, för annars känns det som om det kan bli väldigt dyrt. |
|
| Av dom skulle jag ta den vita med m-paket, tycker inte fälgarna va fula å m-paket måste man ha om man inte vill att den ska se ut som en ” gubb-bil” | |
| lol fyfan blir inte nån skrämd av 3e länken? hur mycket som är bytt på bilen? motorn e bytt, lådan, fördelningslådan, kylare, ac. helvete allt är bytt i den bilen. varför inte köpa den då?^^ | |
|
Fälgar går alltid att byta, samma med slitdelar för eller senare far de. Det är motor, låda, diffar och fördelningslåda som är huvudvärken. Finns gott om äldre e60/61 på mobile.de med 40k-55k mil dock vet ej vad som är bytt på de. Börja inse att faceliftad eller m-paket är måste. Sen om det pengarna i sjön för en snygg lik eller så kommer det hålla 10-15k till är annan fråga. |
|
| Vad är värdet efter 10-15k mil ytterligare? Korridoren med köpare den dag du ska göra exit smalnar dramatiskt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.