AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
404

byta till färddator

ma
37
matte-w
525 - 92
Vet någon om man kan byta ut klockan mot en färddator istället och vad behövs för ombyggnad?

börjar bli lite tjatigt at svara på detta men jag har själv varit i din sits, det går för det mesta. Kika under mektips här på bmwpower eller här
Länk

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
ma
37
matte-w
525 - 92
Ojdå ! kan tänka mig att frågan dyker upp då och då .Själv så är jag bara bmwägare sen en vecka så en del frågor blir det ..tack iallafall
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
matte-w: Pröva gärna forumets eminenta funktion "Sök inlägg" som du finner uppe till vänster! Här hittar du säkerligen en massa nyttig information!

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Hmm inte till E-28 eller ?

Länk

KÖPES: Länk
ma
37
matte-w
525 - 92
jaha..spaken på klockan hittad men den sitter som f-a-n klockan alltså..spelar ingen roll hur mycket jag drar i klockspaken så ploppar ingen klocka ut..några tips????
Testa lyft spaken lite uppåt innan du försöker dra den mot dig. Sittr en spärr sär bak som hindrar den från att dras rakt ut. Har iaf så på min 535.
Akta så du inte så klockan i nyllet :o)
Ajaj, vilka felstavningar! Akta i allafall så du inte får klockan i nyllet. Den flyger ut med en jädra fart när man drar i spaken
ma
37
matte-w
525 - 92
jo jo!! i nyllet va!!! sitter som fastlimmad jag har både lyft och dragit men allt börjar likna " pappa jag kan inte få upp min kockosnöt" tur att man är tålmodig
fler förslag någon????
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.