|
|
|
|---|---|
|
Står och velar om jag ska ha stänkskydd på min Vita F11.Undrar om någon har en bild med Bmw Orginal stänkskydd på sin F10/11? Helst vit bil. | |
| Jag har stänkskydd på min F11 som ja köpte på ebay som påstås vara OEM men bilen är Carbon Svart. Har dock inga bilder på det, men vill du så kan ja gå o knäppa ett kort | |
|
Jag målade mina vita på en f11 2013 det blev riktigt bra Ska leta lite om jag har någon bra bild |
|
|
Har monterat svarta ebay stänkskydd minskar lackskador betydligt. Tänk på att montera självhäftande genomskinlig plast innan så att inte rörelserna av stänkskydden skaver på lacken. FAF |
|
| Jag har det på f10 m-sport. Men det är omöjligt att posta bilder här... Bifoga mail så får du en bild. | |
| Har original stänkskydd på min svarta F10 M-Sport.De gör gott men tar inte allt. Hade önskat att framstänkskydden hade gått ner djupare, som det är nu blir tröskeln rejält blästrad iaf. | |
| FAF, vad använde du för plast då du monterade? | |
|
Det finns att få tag på här: Länk Jag provmonterade för att kunna göra mallar till plastfolien, idealet tyckte jag var att plasten sticker ut 2-3mm utanför stänkskyddet. FAF |
|
Transocean |
Länk |
|
Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.