AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
514

320d -08 Tips på verkstad i Norrköping för frågor och service?

do
7
donnaforever
320d Touring -08
Hej,

Nyligen blivit BMW ägare, och kunskapen själv om bilar är lite sådär (men lär mig vartefter) . Behöver tips på verkstad i Norrköping dit man kan vända sig till om det uppkommer något? (som både är duktiga och trevliga).
För t.ex. däckbyte och service eller övrigt.

Behöver alla tips jag kan få var ni lämnat in er bil, och annat som kan vara bra att veta som BMW ägare. :)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hej och grattis till rätt bilval!
Inte Norrköing men väl Linköping har en riktigt vass BMW-Verkstad med allt det du frågar efter. Hackefors Bil 10 min från Centrum. Jag är ingen bilexpert på mek med mera men de löser det jag vill perfekt så jag åker dit från Sthlm.
Du kan gå med i BMW Club Schweden, då får du 10% i rabatt på alla BMW-verkstäders arbete och delar samt blir inbjuden lite kul aktiviteter mm. Länk
Det här forumet är ovärdeligt, du kan t ex klicka på "sök inlägg" ovan till vänster och skriva ett ämne om du får något problem så kommer alla sådana diskussioner fram.
Det kommer säkert många kompetenta forumbesökare och postar vidare i tråden.
Mvh
Asken
do
7
donnaforever
320d Touring -08
Ok, tack för tipsen! :) Ska kolla in BMW Club Schweden lite mer.
Ja, detta forum är en guldgruva för alla funderingar och frågor man kan ha kring BMW, så här lär jag logga in då och då och kika.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.