|
|
|
|---|---|
|
Hallå alla BMW ägare ! Tänkte fråga er som provat eftermontera följande saker Stora Färdatorn , Farthållare , M3speglar (el) på en E-28 Är det är svårt ? vad ska man ha för farthållare , färdator ? är det samma grejer till E-34 , E-36 , E-28 etc. Och hur är det med M3 speglar ? kan man få dit elspeglar på en E-28 ? eller om man sätter dit manuella hur gör man då med elen som finns i dom gamla ? MvH Göran ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk | |
|
Iallafall färddatorn e inget större problem. Den e inte samma som i e-34 och e-36, men e-30, e-24 och 2-28 har samma. kolla in den här länken så ska du nog klara färddatorn. -> Länk <- enda problemet kan vara att få tag på motorkoden för 518 (om du ska ha det i den), om det e till en 535 borde det vara ganska enkelt. har du fel motorkod så stämmer inte medelförbrukningen. Den går att köpa via BMW, men dom har ganska mycket problem att få fram den. lycka till, ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
Jag ska inte ha nåt på 518i´en =) utan det är grejer jag tänkt till M535:an som jag ska inhandla och aldrig sälja ! ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
|
färddatorn som beskrivs på sidan ser ut som en fyrkant ! ser den ut så ? jag tänkte då mer på den nya stora färddatorn som sitter i t.ex E36:an passar den ? sen var ju sidan på tyska =( det kan inte jag ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
|
Hmm, ska du ha e36:ans färddator så får du nog problem. Det e nog den på bilden som passar. Har den i min 325-89 oxo. E nog bra, men inte e den juh i samma klass som e36:ans. Tyvärr. mvh, ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
mmm , Okay Men hur är det med M3-spelar ? eftersom det är elspeglar orignal så borde det vara lättast att köpa M3 el-speglar om man får ha dom ifred ? nån som vet hur man fäster dom på en E-28 ? samma sätt som på E-34 , E-30 eller ? ____________________________________________ Länk KÖPES: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.