|
|
|
|---|---|
| Tjena! Har plockat bort insug och bytt det ssmt vevhusventilation och lite smått o gott, men nu när allt ska ihop är jag lite osäker. På elhärvan som sitter under insuget så går det ut en sladd som jag inte hittar någon anslutning till? Enligt youtubeinstruktionen som jag följt vid bytet så ska den gå till en solenoid på baksidan av insuget. Jag har dock ingen sådan solenoid?? Kan det vara så att det är någon funktion som bara finns på amerikanska fordon? Jag har bilder på kontakten, men det verkar man inte kunna lägga in här eller? | |
|
Nu har jag ordnat länk till hur kontakten ser ut. Länk |
|
|
Hej, Låsbygeln sitter placerad så att jag misstänker att den avbildade detaljen kan delas. Det skulle kunna betyda, att kontaktstycket inte har någon funktion på din bil och att det därför "blindats". Bara en gissning. /Lennart |
|
|
Tack Lennart!! Jag sprang ut och kollade och det var precis som du sa, kontakten var "blindad". Tycker ju nästan att jag borde lagt märke till detta själv, men jag får väl skylla på bensinångor. Då kan jag tryggt börja bygga ihop bilen igen, så snart bara alla delar kommit! / Micke |
|
|
Kul! Tack för återkopplingen. /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.