|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har sneglat lite på denna Länk men tvekar ganska mycket efter att jag läst recensioner på nätet och vad andra har skrivit gällande detta företag. Är det någon som har handlat ifrån Bilstudion.se ? Recensioner på Google är ju inte dem bästa precis... | |
| Står ju regad på ägaren till firman privat för info | |
| Bra utustad bil. Jag skulle ringt förre ägare och kollat lite. | |
| Hur får man tag på förra ägarens uppgifter? | |
|
Den bilen ser man ganska ofta i Gbg och Kungsbacka, tidigare ägare finns ju även på detta forum och denna var bland de allra första M2 som plockades ut i Gbg. Jag kan tycka att priset är högt för en över 2 år gammal bil när man kan få både 17 och 18 års modeller för samma pengar eller mindre BMW CS #5139 |
|
| Kan tidigare ägare av YCO364 skicka PM till mig tack?! | |
| gå in på transportstyrelsen. Där kan du få ägaruppgifter via mail. | |
|
Bra pris på den bilen Bara hjulen kostar väl 70000:- å avgassystem 65000:- plus allt annat m performance på den Fynd ! |
|
| Håller med J.L. För dyr. Facelift dessutom bättre. | |
|
Länk Dom kanske har skärpt till sig men jag skulle tänka både en och två gånger innan jag köpte en bil från en firma som är "prickad"... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Det verkar som att M2 är ganska svårsålda? Stämmer detta? Det finns väldigt många ute på blocket i princip hela sommaren är det pag av att M2 competion kommer ut? Känns som att efterfrågan är låg på modeller mellan 16-18? |
|
| Så är det nog. Samtidigt tror inte jag att competition är en så mycket bättre bil att det är värt att byta upp sig om man ägt en m2 en kort tid. | |
|
Tror knappt nya M2 Competition konkurrerar nämnvärt med dem begagnade som finns på blocket. Har ändå sett att det säljs en del, dock har priserna då varit mer realistiska från början. Folk generellt är nog mer medvetna och förstår att hypen över M2 lagt sig och därmed även tendensen att betala nivåer i närheten av nybilspriset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.