|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har letat nu i en vecka efter en bil att köpa, Och jag har sett att priserna skiljer sig väldigt väldigt mycket på samma likvärdiga bilar. Jag letar efter en bil med liten motor gärna diesel, 316 320 520 helst kombi. mitt budget är 100k och bor i sthlm. vad tycker ni om denna? Länk | |
| Kalasbil i det stora hela, men för att vara Riddermark har den varit i lager lite väl länge. Dock bara hört bra om den firman. Sedan skulle jag inte välja den färgen på inredning, blir lätt sunkigt, vilket var en av anledningarna till att jag sålde min förra bil. En bit över din budget. | |
|
Vad tycker ni om denna framför allt priset? Länk |
|
|
Tycker det ser ut som en vardagstrist svensson-kombi i en oslagbart opraktisk färg- och klädselkombination. Men priset förefaller rimligt, som det brukar hos Riddermark. "Fullservad" skulle jag dock inte säga att den är eftersom den gått över maxintervallen, första, andra och tredje servicen enligt vad de ingivit. MVH Christofer |
|
| Om jag ska vara ärligt så har jag inga stora krav på bilen vad det gäller färg eller tur, viktigaste för mig att bilen är bra i sick samt är prisvärd. | |
| Då är det nog ett vettigt köp. Det är du som ska ha den, ingen annan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.