|
|
|
|---|---|
per |
har en E30, ska man sparka ut plåtluckan mällan kupen och skuffen för att få bättre bas, eller blir den renare om den är kvar per |
|
Det beror helt på hur du har basarna monterade. Har du en lös baslåda (reflex, sluten, etc) i skuffen, skall du helst ta bort luckan (basen slipper lättare in i kupén). Har du däremot basarna monterade i hatthyllan skall du inte ta bort den (skuffen fungerar då som låda i sej). Det senare är iofs en sanning med modifikation, luckan skulle utgöra en sorts basport i sig (hela utrymmet blir en stor reflexlåda) men antar att den inte blir "riktigt" rätt avstämd (jag skulle definitivt INTE ta bort den i detta fall... men så skulle jag inte heller ha basarna i hatthyllan!) Hoppas du fick klarhet vad jag menar, om int så må meddela. \\ kajje "Går det inte med våld, så går det med mer våld. Går det inte med mer våld så går det sönder." |
|
|
Lättast är att lägga sig ner och sparka ut den med sulan, men akta benen, det är ganska vassa kanter. Kör lugnt!! |
|
|
Sparka ut luckan och fixa en baslåda, finns inget som slår det ifråga om ljud. hatthylle bas e bara bortkastade stålar *SM 5:a billjud system under 100000:- bara 7 startande men inte sist iaf hehe* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.