AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
494

kartor från usb till bil

im
123
immis
520d -14
ja,jag vet att jag verkar tjatig o velig,det är ju bara kartor! (frågat på forumet ett par gånger om uppdatering ) laddat ner nu från bmw till usb.då undrar jag.....är det bara att stoppa in stickan i handskfacket,gå in på idriven och börja uppdatera.men kan man avbryta för har ingen lust att låta bilen stå på tomgång nån timme,vill gårna komma igång med detta.fortsätter uppdateringen automatiskt varje gång jag slår på tändningen eller måste man gå in på idriven o fiffla?fick ingen kod att slå in men stod att uppdateringen gällde bara mitt chassinr,så utgår från att den känner av detta själv.gäller f10 lci 2014 .tack på förhand om någon kan mer om detta

immis
La
720
Lasse Eklunda
530xDA Sedan -15
Z4M Coupe -07
523i LCI Sedan -07
Corvette Bigblock -72
Uppdaterade igår och hade bilen bara på tändningen, inte med motorn igång. Tog ca 30 min. Fick kod på mailen, men behövde inte slå in den.

im
123
immis
520d -14
ok lasse Eklunda,tack för infon!ha en bra dag!

immis
im
123
immis
520d -14
nope,bilen vill ha kod,vet ej var jag hittar den,är urusel på datorer o teknik vad göra?

immis
im
123
immis
520d -14
blåser av allt!ber om ursäkt .aktiveringskod låg på min mejl,visar ju bara att det är svårt att tänka i värmen! trevlig helg

immis
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.