|
|
|
|---|---|
|
När jag går in på t.ex News i Bmw online så lyckas jag inte komma tillbaka. Trycker ja på back knappen Kommer jag bara tillbaka till huvudmenyn och går ja tillbaka in på Bmw online är den kvar inne på news Bmw f31 -14 | |
Transocean |
Tja, Bmw CD funkar inte kan man väl säga, funkar inte på en -18 så varför skulle den göra det på en -14? Ibland finns alla appar där och ibland inte, CD är ungefär lika bra som Nokias Symbian 40 var 2013 :-) |
| Synd annars hade de varit smidigt, inte lyckats få ingång gps heller när ja skickar Destinationen från mobil appen.. | |
Transocean |
Som sagt är det bara skit; i alla fall med Android.....dom som orkar Apple :-) tycker den funkar....bättre :-) |
| Prova att göra en snabbknapp när du står i föregående meny och tryck sen på den när du vill tillbaka. | |
| Ok ska testa det, problemet är ju att jag använder Apple funkar endå inte ordentligt | |
| Går det inte att klicka åt vänster med idrive vredet? | |
| Verkar inte som de på min, har bara ett klick läge i mitten och de är ju med den man klickar sig vidare med typ som en enter knapp på en dator | |
| Hotta inte heller var nånstans jag binder en ny knapp till bakåt menyn :/ | |
|
Man kan ju vippa hela reglaget till vänster och höger /n |
|
| Nu finns alla appar och det funkar att gå tillbaka ä, bilen behövde kanske ett dygn att ladda in alla funktioner eller nåt, det enda jag inte får igång är navigationen när man skickar en destination | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.