|
|
|
|---|---|
| Jag håller på att sätta in Bluetooth i min E46. På baksidan av stereon finns två portar som ser ut vara likadana. Vad skiljer de två åt? Jag har en bild men fattar inte hur jag får in den här :( | |
|
Den högra bakifrån sett är AUX, den andra är för cd växlare. Sen spelar det också in om enheten är Aux komptibel givetvis. Här finns info om detta:Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Såvitt jag kan förstå ska man peta in kabeln till blutetoothen i cd-växlarporten. Ska testa, tack. | |
|
Jag har visst en Alpine som varken har AUX eller CD MP3. Är det rimligt att tro att det kommer funka med Länk ? |
|
| Installationen gick iaf bra och Bluetooth funkar kanon nu. | |
| har en blaupunkt så har alltså inget stöd för aux men går det att sätta in den på cdporten | |
|
erik, jag märkte att min enhet hade aux trots att det enligt den site jag länkade till ovan inte skulle finnas på min.. Så prova. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
| gött kollar imårn | |
| kollade igår och kunde inte se nåpn iallafall | |
|
Lite kul att se hur teman korsar varandra i närtid. Se upp med bluetooth! :) Länk /Lennart |
|
|
erik, man ser den inte man måste koppla i en ändamålsenlig sladd och prova om man får upp valet. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.