|
|
|
|---|---|
|
Köpte bilen som ett impulsköp av en bekant, fick den för 25. Men börjar bli sugen på en motard Antar att dom här frågorna är skitdryga men ligger bara två på blocket och ena är grymt fin och den andra är manuell, så inget man kan jämföra med direkt. Är iaf en e34 540ia från 94 som har gått 16xxx. Går fint, växellådan ska ha renoverats men finns tyvärr inget kvitto (bilen hade stått i 10 år 1 månad före jag köpt den). Men den växlar fint. Rostfri är den också. Allt funkar som det ska och jag har bytt alla tändstift. Nybessad med blanka papper. Tacksam för svar, så man vet ungefär vad man kan hamna på om jag eventuellt säljer den Bild: Länk Är alltså ingen annons utan bara så jag kan få en uppskattning om vad den kan vara värd | |
|
(saknar min gamla 540, "racerbilen" som vi kallade den på den tiden) tror att andra också kommer att sakna e34, ssk fina exemplar. är den rostfri är det ett mycket stort plus. gissar att det är skinn. funkar ACC med mera borde du kunna få ut mer tycker jag. hade gärna tittat på den om den varit närmare. men som sagt, skicket spelar stor roll - skillnaden mellan ett lik och ett fint exemplar kommer att göra stor skillnad på priset. ett lik är inte värt något medan ett fint exemplar 540 e34 är på väg upp i pris Matthias |
|
|
Tror också dessa är på väg upp i pris bara man håller de I skick och inte börjar modifiera för mycket. // Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.