|
|
|
|---|---|
|
Hittade en "billig" 750IAL -88 på en nätaktion. Dock var inte skicket det bästa och det kanske är bättre och lägga till några tusenlappar och få en i bättre skick..? Kan vara ett tillfälle för den som är ute efter en reservdelsbil eller rep objekt..?? Ville bara tipsa eventuella spekulanter. Annonsen finns på Länk du måste vara medlem för att bjuda men det går på 1 minut.. Högsta budet var i dag (6 oktober) 10 500:- "Hoppas någon kan ge denna grymma bil den omvårdnad den förtjänar" Mvh Micke | |
|
det var den värsta skrothög jag sett!!!!!! Skulle inte ge 500:- för den zaharald |
|
|
det var den värsta skrothög jag sett!!!!!! Skulle inte ge 500:- för den zaharald |
|
| Jag såg den på hemsidan och funderade på att åka och titta på den nu i helgen, men jag struntade i det. Inget skoj att se en så förfallen 750. Obegripligt att folk kan missköta en sådan bil som en gång tiden har varit det bästa som gick att köpa. Skoj om någon köper den och gör i ordning den, men det bästa är kanske om den skrotas och säljs i delar. Kan inte vara något kul att köra omkring i en risig 750. | |
| Jag sa inte att den skulle vara fin.. Repobjekt eller reservdelsbil. Mycket delar för lite pengar även om inte allt fungerar. | |
|
Håller med dig J.L Inget skoj att se en så förfallen 750.. Ska man ha 750 så ska det vara "tipptopp" Kanske man kan få den på "fötter" med 20-30 lappar och det kanske det inte är värt.. Mycket jobb.. H |
|
|
ADC278 var Förenade bils demo/utlåningsbil när den var ny provkörd i Teknikens Värld nr 21/87, mycket sorgligt att se den i detta skick, rosthål i huven= extrem vanvård. MVH Stephan |
|
| Stephan735 har koll på saker och ting, jag sitter nu med TV 21/-87 bredvid mig, och visst är det den bil som nu finns till försäljning. Om man kollar med bilregistret har den haft typ 20 ägare, så den är väl inte så välvårdad. Det hade väl kanske inte varit fel om någon räddade den för framtiden, en sådan här bil förtjänar något bättre. | |
|
Stackars bil. Aldrig servad eller? Vissa människor borde faktiskt inte ha tillåtelse att äga en egen bil. Kan dra ett exempel... min moster har haft en Renault Clio -96 sedan 1998 och kört 6000 mil utan att ha öppnat motorhuven ens! Nåja, så illa är det kanske inte, men den har aldrig varit servad sedan 1997. Tänk att en BMW nån gång har fått en sådan behandling. Man blir bara arg... ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
|
oh shit. Det var alla möjliga fel på den. Den är helt värdelös som bil d v s att man skall försöka få den i körbart skick utan det är bara fråga om en reservdelsbil som med tanke på det genomgående dåliga skicket inte är värd mer än de 10 000 kr som bjudits nu. |
|
|
Nej, den var inte mycket att hurra för. //Schnitzer |
|
|
Skulle inte vilja besudla min pärla med så mycket som en skruv från den skrothögen.Man borde ha en högtidsstund för den sen pressa den till en klump och begrava den i en minneslund. Låta den dö med lite heder och ära kvar. Det kan den vara värd efter lång och trogen tjänst för det är garanterat nån, några (typ 20 st.) som haft jävligt kul med den. Alt 2. Rolla henne mattsvart och kör tills hon somnar in. zaharald |
|
svardska |
Vill man tjäna pengar så är det en god affär, skrot ger alltid bra betalt på lite sikt, men att sätta den i trafik och göra en sjysst bil av den är en omöjlig ekvation (ekonomiskt sett) Hade jag inte haft fullt på tomten hade jag hämtat den direkt! |
|
ADC278 får inte en bra pension den skrotas hos www.ecp.nu ett tråkigt men väntat öde. MVH Stephan |
|
| Alltid tråkigt att se att en 750i skrotas, men denna bilen verkade vara alltför dålig för att kunna göras i ordning och bli fin igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.