|
Sida 11 av 11
|
|
|---|---|
| provkörden en 120d xdrive igår.. väldigt trevlig bil med fin väghållning och fin komfort. allt var helt enkelt bra förutom växellådan.. är det bara jag eller är automatlådan väldigt seg? kan de ha med xdrive att göra? tyckte det var mycket lagg | |
| Är det bara jag som inte förstår mig på färgen Storm Bay Metallic? Känns platt och tråkig. Hade mycket hellre sett att Snapper Rocks Blue fanns till 1-serien. | |
|
Beställde en 118i i början av maj, har nu (äntligen) fått en preliminär leveranstid, första veckan i september. Hoppades länge kunna hitta en bil med standardstolar hos någon handlare, men alla som annonseras ut har sportstolar. Specade därför en ny Model Luxury så jag får det som jag vill. Alla utom jag verkar gilla sportstolar. Tycker att sidovalkarna på sitsen klämmer mot låren på ett obekvämt sätt, ändå är jag inte onormalt bred om baken. Skålningen av ryggstödet däremot har jag inga problem med. Utrustning: dragkrok, adaptive led, comfort access, live cockpit plus, park assist, harman kardon. Svart läder, anthracit innertak och Storm Bay Metallic. :-) /Erik |
|
|
nu släpps ett nytt motoralternativ. 128ti Länk |
|
| Nu finns 120i och 128ti i konfiguratorn på bmw.se. | |
|
Great news, Snapper Rocks Blue kommer till 1-serien i sommar. En av de snyggaste färgerna tycker jag. Länk |
|
| Håller med. Läcker färg!!Länk | |
| Finns dock inte med M-sport vad det verkar.. | |
| var också glad åt snapper rocks tills jag insåg att det inte gick att få den färgen med m-paket :(. hoppas att det är fel i konfiguratorn och att detta är något de fixar till | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.