|
|
|
|---|---|
|
Hej, Undrar bara om BMW tagit bort möjligheten att spela upp mp3-filer i CD-spelaren? I min E87 från 2007 funkade MP3 utmärkt men i den F20 från mars 2018 jag kör nu så står det att det inte går att spela den skivan. Jag vet att de börjar gå i från CD-spelare och att den kostar extra nu men trodde att det fortfarande skulle gå att spela MP3. Kan man fixa att det går att spela sådana filer tro? | |
|
Vad har du för anläggning? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
S650A CD player S676A HiFi speaker system |
|
|
Vad står det i instruktionsboken? Kan ju vara så att filerna måste katalogiseras på ett speciellt sätt... Jag har för mig att jag testade en MP3-bränd skiva i F31:an och då funkade det. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Det är en hyrbil jag har nu tills jag får min nya bil så instruktionsboken ligger inte i bilen vad jag såg... eller det kanske står i idrive-instruktionsboken.. får kika på den isf Tycker det är märkligt att det står att media på CD-skiva kan inte läsas. Är rena mp3-filer som funkade utmärkt i min gamla E87. Men man kanske är för gammelmodig med mp3 och CD nu när allt skall streamas från mobilen... =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.