|
|
|
|---|---|
| Nu när jag har letat 750 har jag stött på flera exemplar med manuella stolar fram. Jag trodde att elmanövrering var standard i 750iA, och elstolar med minne var standard i 750iAL. Kanske har vissa exemplar fått inredningen utbytt till en från 735i kanske, eller hur ligger det till? | |
|
Elstolar har aldrig varit standard såvitt jag vet! Jeppe |
|
| Har en org prislista från 1990 årsmodel av alla svensksålda modeller. enl den så ingår inte eljustering av stolar i 750ia (10698 kr, 14992 kr ink minne) men 750ial hade det som standard både fram (inkl minne) och bak. | |
|
Jag har sett ett flertal 750ial utan elstolar, låter skumt att alla dessa skulle bytt inredning, men jag vet inte! ? Jeppe |
|
betriebsanleitung1 |
Jag hade en 750 i med manuella tygstolar utan värme och den var helt original . |
|
Standardutrustningen kan skilja i olika länder! Mvh |
|
| Att de svensksålda lång-modellerna har elstolar fram och bak som standard visste jag, men jag trodde inte att de hade byggts några 750 med manuella stolar fram. Alltid lär man sig något nytt! Läderklädsel var standard, men tyg gick att få om man specialbeställde, dock utan extra kostnad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.