|
|
|
|---|---|
|
Köpt mig en bmw 325i -06 som första bil och vill såklart snygga till den så mycket jag kan! Saker jag har/ska köpa: Svart grill RGB Angel Eyes Vindavisare Tona rutor Ögonlock om ni har något mer tips på vad man kan göra skriv gärna:) | |
| Du får bättre svar på garaget.org :) | |
|
www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Styling/Interior/Rattoverdrag-2000031714/ (Förlåt, kunde inte låta bli) Kul med ny bil! Grattis och hoppas du blir nöjd med "stylingen" |
|
|
Svart grill - Ja om du har en mörk bil. RGB Angel Eyes - Vafan är det?? Vindavvisare - Det är ingen volvo du köpt. Bilen du har är byggd för 200 km/h+ Tona rutor - Låt ett proffs göra det. Ögonlock - Sitter väl original, tror e90 LCI har det som definieras som ögonlock i alla fall. Lägg pengarna på en uppsättning 18" och eventuellt ett finare avgassystem så 6an låter lite roligare. |
|
| #kräksimunnen | |
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Enligt mitt tycke: återställ bilen till originalskick med 17-18 originalfälgar med standardmått på däck. Tom airbag klistermärke i vindrutan och eventuellt bmw alarm klistermärke på sidorna är för mycket pålagt :) |
|
Ja förstör inte bilen, det är ingen 240... ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Nusnas- har inte mörk bil men tror det blir snyggt ändå Rgb angel eyes är som dessa Länk men ska köpa en annan modell Vindavisare vill jag mest ha för jag tycker det ser snyggare ut :) Yes toning ska vi lämna in o fixa Detta e ögonlocken Länk Och har redan ocean deep 19” på bilen Mvh Elliot |
|
| Okej i så fall hade jag tonat rutorna och fixat svarta njurar samt hittat ett par original BMW 18". Sen lägg resten av pengarna på någon lackrekonditionering. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.