|
|
|
|---|---|
|
Kan man ta och ladda det ena ett tag och fortfarande ha strömmen kvar? Inte så det går att starta men så kretsarna mår bra och så? Eller byts hela kretsen när man tar bort det ena?? Lätt att kolla men när jag ändån satt här så... // Ha det // M5 I LOVE Länk Har du problem att få snurr på tillvaron? Använd turbo - mer fusk mindre njutning! -=$¤CimmenpoweR¤$=- | |
|
Nu är frågan över löst. Det funkar prima att koppla bort det lilla batteriet. Allt funkar som vanligt. Men nu till frågan: Vad har det lilla extrabatteriet på 25 Ah för uppgift. Om jag har förstått det hela rätt så är det extrautrustning. // Fattar noll... :) p.s. // kan meddela att batteriet var snus torrt och jätte skitigt medans det andra var jätte fint och välskött så BMW verkstäderna verkar inte ha haft nån koll på att det satt 2 batt. i bilen. Men det gav 7 volt när det var SNUS-super torrt. Det kallar jag bmw kvalite! // d.s. M5 I LOVE Länk Har du problem att få snurr på tillvaron? Använd turbo - mer fusk mindre njutning! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Jag har också dubbla batterier. Det är vanligt att man har det när för diesel/bensin värmare eller annan extrautrustning och påverkar alltså inte de "vanliga" funktionerna i bilen. Min beställdes med extrabatteri från fabrik (enl. uppgift från BMW Sverige). Patric |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.