|
|
|
|---|---|
|
Länk Svårt att säga om bilderna är äkta men ser onekligen bra ut frammifrån. Bakdelen ser inte riktigt ut som en bmw tycker jag | |
|
lite mer bilder även interiört Länk |
|
| Ser bra ut, en ganska moderat förändring i stil med F10 till G30. Undrar vilka laddhybridalternativ de kommer med. Tror den kan sälja helt okej i Sverige om de lyckas där. | |
|
Den ser läcker ut. Jag såg den maskerad för ett par mån sen men den vita här ser riktigt bra ut. /Anders |
|
|
|
|
Verdi |
För stora njurar. Annars bättre. Jag gillar inte det där hålet under njurarna på F15. Länk |
| Jag gillar den! | |
|
Någon som sett någon prislista på nya X5? Den verkar ännu inte finnas i konfig och vad kommer den kosta i skatt? /Anders |
|
|
Prislista finns: Länk Finns även en launch edition med m packet, innovation och vinter till + 90.000 som står längtande på mer om X5sidan. Verkar lite som på 5 serien. Ska vi få se rt ultimate packet inom kort ? |
|
| Nu finns nya X5 i konfiguratorn! | |
|
Länk hybriden presenterad |
|
|
Väldigt lockande hybrid! Sexa! 80km! (Sen vad det blir i verkligheten får vi se) 69 liters tank! Hoppas på dragkrok och inte för orimligt pris så blir det nog en succé! |
|
|
500 liter baggage - lite för en så stor bil. Inga hybridtillverkare som lär. 80 km ok. Tycker i en hybrid bör min el vara på ca 100 om man ska kynne köra till från jobb. Lär ju inte vara en billigare bil att ratta än motsvarande bensin. Och soppan lär ju vara minsta bekymmer i den prisklassen. Ingen klass där man bryr sig om kostnad för bränsle direkt. Värdeminskning och försäkring är det som kostar. Nån som har fått offerter eller köpt en launch edition ? |
|
| Kan inte tänka mig att det blir "billigt" med laddhybriden ... och ja, 500L låter lite. Undrar hur mycket det blir i iX3 .. vanliga X3 har ju 550L .. | |
|
Förmånsvärde, bonus/malus och företagets bilpolicy är mer avgörande än om soppan kostar 8 eller 18kr. Försäkring på en ny bil är väl inget att direkt oroa sig över 0-3 år. Därför har hybriderna ett berättigande. De företag som har policy som förespråkar hybrider har nog laddning och 80km räcker då långt. Precis slirat runt ikväll i Sthlm med hybrid (T8) och den klarade all dagens körning utan behov av bensin. Eftersom bensinen alltid finns så är det inget problem om så inte varit fallet heller. |
|
| Mycket lockande hybrid om pris och förmånsvärde hamnar på en attraktiv nivå! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.