|
|
|
|---|---|
| Hejsan, sambon skulle dra till jobbet imorse med hennes fina 520d (f11) men fick vända efter några hundra meter då bilen gick som en epatraktor, den är helt platt bak å står på gummina, kompressorn går men det händer nada. Bilen har gått 6150 mil så det verkar ju konstigt om båda bälgarna sa upp sej samtidigt inatt bara, vad kan det vara? Ska kolla om BMW kan göra nån form av goodwill med tanke på milen. Är M-modellen med m-chassi om det har nån betydelse. Hoppas nån har nån bra tanke på vad felet kan vara, mvh | |
| Skumt, har hänt mig oxå, och dem flesta andra f11 ägare skulle jag tro! MEN min kompressor gick inte, de var säkringen som pajjat pga av is överallt i hjulhusen! Stog även nivåreglering ur funktion på idriveskärmen! Jag hade hål i båda bälgarna men de funkade bra att köra ändå förutom att den hade epastuk vid avslagen tändning! prova byt säkring, den borde blåsa upp sig även fast du har hål! Funkade ibland att öppna skuffen , även vanliga dörrarna så hoppade kompressorn igång. | |
|
Låter som en läcka eftersom kompressorn går. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.