|
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Ena halvljuset på vår 330i 2002 faceliftad slocknade och när jag tittade efter så har det varit glappkontakt i kontakten som sitter på xenon lampan. Så nu har den kolat sönder... Gogglat runt men inte hitta något om detta. någon som vet? kan man bara byta kontakt å sladd? eller är det något mera? Var får man tag i delarna? Tacksam för svar. MVH // Daniel | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Borde ju vara den som är märkt nummer 25 på denna bild tänker jag: Länk Jag skulle allt ringt BMW och dubbelkollat, möjligt att du behöver själva kontaktstycket också vilka ju säljs lösa. /Anders |
|
Vad jag har hört mig för så kan man inte längre köpa den hos Bmw då den har utgått. Titta på insidan av lamphuset där står vilket märke du ska ha, vanligt är Bosch eller AL. Sen finns denna lampkontakt med både 2 pin och 3 pin, dock inte säker på vilken det är till faceliften. Finns bla här Länk Troligt att det är 3 pin till till facelift vad jag kan se nu, annars är det bara att slänga iväg ett mail och fråga. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.