AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
347

328 i Halmstad

no
13
no-fear
328i-95
Efter några års konkande i en vovo 745, så har jag slagit till på en 328 "95" Trevlig bil att köra, men känns inte så snabb som jag trodde. Kan det ha med den jämna effektkurvan att göra ? Har läst mycket om M50 insug, är det någon som har testat enbart med insuget ?
Funderar på att jaga tag på ett par M3 fälgar, någon som har sådana liggande. Är oxså sugen på de helt klara blinkerserna. Vad skaffar man de billigast ?

Nån mer som kör 328 i Halmstad ?

Crossförare bromsar alltid sist
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
kolla med Länk angående blinkersen! Om de inte finns på sidan så kan de eventuellt beställa hem...

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
no-fear, gratulerar till ett bra val! 328:an är en väldigt trevlig bil som kombinerar alla tänkbara egenskaper, prestanda, komfort, körkänsla m m.

Känner faktiskt till en 328:a -95 i Halmstad, den råkar inte vara klarröd (vet inte vad färgen heter på BMW-språk)?

Jens
no
13
no-fear
328i-95
Har inte sett till någon röd ännu ! Min är Montrealblå, med hela M3 kitet utom fälgarna.

PS: Glömde att tala om att jag håller på Montoya

Crossförare bromsar alltid sist
no-fear, frågade om den var röd därför att Rigo bil i Halmstad hade en röd 95:a för ett par år sen. Jag kollade upp den och den visade sig ha gått betydligt längre än vad mätaren visade och dessutom varit totalkvaddad i kollision med en älg i 120 km/h. Ville bara försäkra mig om att du inte gjort ett dåligt köp!

Montrealblå med M3 kit låter inte fel! När kommer det bilder i galleriet? =)

Jens
no
13
no-fear
328i-95
Jens, har precis skaffat en digitalkamera. Så bild kommer snart......
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.