|
|
|
|---|---|
|
Tjena funderar på att hämta bort denna m5a är det någon som har någon vet något om denna bil? Ser ju annars fräsch ut tycker jag Länk | |
| Vet inget om bilen men det jag ser är att någon av dörrarna på förarsidan är omlackade. Förarstolen sliten och plasten på ratten har lossnat som vanligt (billig fix dock) | |
|
Förarsätet ser ju för trassligt ut för en 12k milare men skinnet är känsligt för slitage på dessa. Såldes för 3 år sedan för ca 200k på 11k mil. 18! ägare + KVD borgar inte för en välskött bil, tycker jag. Ta höjd i budget för: koppling, SMG pump, vanos, TA, bromsskivor(dyra) och ev rod bearings. En fantastisk bil. Lycka till med ditt köp. EB |
|
| Asså...löjligt. 12-13 år gammal bil, det är ju ingen högoddsare att nån panel blivit omlackad. Ingen dealbreaker om skicket är rätt i övrigt. På min skärm så kan jag inte se nån "uppenbar nyansskillnad" på förarsidan. Förarsätet däremot ser mindre bra ut, minst sagt. | |
|
Ser inte heller någon uppenbar nyansskillnad på min MBP med retinaskärm och dessa brukar avslöja det mesta. Korniga bilder dock, verkar hårt komprimerade. Att bilen är såld av KVD en gång behöver inte säga någonting om bilen utan kan lika gärna förklaras av att säljaren är minst sagt trött på "entusiaster" som bara ska komma och snacka skit men sen inte har några pengar att köpa för... |
|
| Förardörren ser uppenbart omlackad ut på bilderna iaf. Jag ser de trots jag inte sitter på nån flashig "retinaskärm". Den har en uppenbart ljusare ton än bakdörr och framskärm. | |
|
Har väl inte nämnt något om dealbreaker? Jag skrev det för att underlätta för den potentiella köparen. Sen att ni inte ser det är en annan sak, både Dawwe och Andreas_lofgren brukar väl yttra/uttala sig för att vara noggranna och allmänt duktiga på allt så lite märkligt att ni inte ser den uppenbara skillnden mellan fram/bakdörr. Räcker med en Iphone för att se det. |
|
| Nej inte ens uppenbar på min iPhone 8, men man behöver kanske en iPhone X för att det skall vara uppenbart? Är det bilden snett bakifrån du tänker på så är den lurig, men att ”basunera ut” omlackad baserat på kassa tveksamma bilder skulle jag inte göra. | |
| Vad skulle infon om en omlackad dörr underlätta? Desutom tvekssamt om det ens är så? Info om krock, stöld whatever däremot. En omlack kan man göra av andra orsaker än krock whatever, du om någon borde veta det Phoenix? | |
| O där var annonsen borta. Det kan däremot vara en varningsklocka. Nån som antecknade regnr? XTT något? Den dyker säkert upp igen, utan synligt regnr? | |
|
Mitt syfte var att det kan vara bra att undersöka om man ska kolla på bilen. Jag kan självklart ha fel. Regnr är XTT404 Mvh Filip |
|
| Här har vi väl en som ser schysst ut. Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.