|
|
|
|---|---|
|
Jag har kommit på att jag vill ha en BMW 630i, coupe eller cabrio. Verkar vara en härlig glidare att åka runt i under sommarhalvåret. Jag får dock inget riktigt grepp om prisbilden, vad ska man ge för en sådan bil? Någon som köpt eller sålt nyss? Mest intressant är 630i med den "nya" motorn på 272 hk. MVH Falukorv | |
|
Finns en billig 645 här Länk Kanske problem med Aktiv styrning och man hamnar att byta hela styrväxeln..!? |
|
|
Varför är då länkad 645 billig? Jo för att det verkar vara ett riktigt lik rakt igenom. Köpa en sådan är garanterat ett bra recept på att bli ruinerad. MVH Christofer |
|
|
Hej! Länken går till en golf...? Jag är inte direkt ute efter billigast på blocket, men försöker bara få en känsla för vad som är rimligt pris för en fin bil. Det spretar ganska mycket mellan priserna på de bilar som är till salu just nu. |
|
|
Hej! Ja han tycks ha bytt ut rubriken, innehåll och bilder... Det var en "rishög" som kostade 49k Obesiktad, airbag och "servolampa" lös Boo878 Länk Länk Länk Länk Mvh Ubbe |
|
|
Yes, jag såg den där när den låg ute, den såg riktigt sliten ut.... Men det känns som att man kan få en hygglig bil för 150' i alla fall. |
|
|
En ”hygglig” E63 skulle jag nog inte leta efter, men förstår att kassan kan vara begränsad. Den här bilen tycker jag ser riktigt attraktiv ut! Länk Svensksåld, skapligt lågmilad, och manuell- vilket kan vara en vattendelare.. Skulle inte ha något emot länkad vagn som en sommarglidare.. |
|
| Egentligen är det ganska ovesäntligt, men det verkar vara en hel del högerstyrda bilar till salu i Sverige. Hur kommer det sig? | |
|
Finns ju en manuellt växlad 650i med låga mil (~7000) för 199' tror jag det var. Ett lite öppnare avgassystem på den och det är nog ett rejält steg upp mot säg en automatväxlad 630i. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.