|
|
|
|---|---|
|
Hej allesammans! Det händer väldigt mycket nu... En vän undrar om det ligger pengar att hämta i en fint bevarad 1602. Mina kunskaper finns i E34 och E36 så den frågan ligger helt utom mina kunskaper. Ni som vet, vad inbringar en sådan för värden? MVH KJELLE | |
| Det är nog mycket frågan om "rätt köpare" tror jag som bil betraktat ca 5000:- som hobbybil/samlarobjekt betydligt mycket mer om skicket är bra | |
| Köp aktier i stället. | |
|
Copy> köp Porsches nya SUV istället. Fungerar båd vinter o sommar. |
|
| Kanonidé. Kan vi inte beställa ihop, så kanske vi får bättre pris. Såg du Trafikmagasinet, där de visade den? Vill ha... | |
| Var det Cayene den hette? | |
|
Nja, sist jag frågade var svaret från en hånflinande 18-årig säljare; Vi får alla exemplar sålda ändå, så vi behöver inte sälja till dem som saknar tillräcklig finans... Cayene var det ja. Jag gillar Porsches SUV-koncept; Varför köpa stort åbäke när man kan fortsätta äga en sportig trång coupe, omskodd för terräng och snömådd? |
|
|
Tror inte att det ligger några stora pengar i 02:orna än... med undantag för turbon o cabrioleten. Tror dock att priserna på 02:serien kommer att öka i takt med att dom blir ovanligare... /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Dessa förb****de bil"försäljare":-( let the Best Machine Win! |
|
|
Vaaa!!! /Bimmerman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.