|
|
|
|---|---|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Jag har märkt att jag inte längre får email när det kommer nya svar i trådar jag startat eller svarat i. Något med epost-funktionaliteten som hakat upp sig eller inte kom igång riktigt efter en omstart? |
Jag kan väl rimligtvis inte vara ensam om detta - eller? |
|
Hej, Nej, du är inte ensam. Det är nog läge att kontakta admin. Jag gör det nu. /Lennart |
|
|
Hej Jag håller på med en hel del server- och systemuppgraderingar och det stämmer att aviseringarna stannat. Jag hoppas få fart på det under kvällen. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Nu ska det funka igen. Jag beklagar om det kom många mail i klump nyss till de som bevakar trådar, avseende det som hänt senaste dagarna. Nu fungerar det normalt igen. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
Ingen fara - var mest nyfiken om det problem utanför Autopower (exempelvis spamfilter som råkat bli felaktigt konfigurerat). Nu trillade det in en hel dröse email :-) |
|
Har fått e-post ett par gånger, svar på inlägg - men det finns inget nytt inlägg i tråden...? Skulle ju kunna vara så att inläggen blivit raderade. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Det hände mig också nyss. För första gången, tror jag. Tror att inlägget raderades strax efter postningen. Kan det ha varit i tråden om frusen bil i fjällen? /Lennart |
|
|
Nej, det var inte E71 strömlös... (Rayzer båda gångerna.) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Jaha. Där har jag inte varit aktiv. Så då har kanske fler trådar råkat ut för samma, antagligen tillfälliga, fel. "E71 strömlös..." råkade idag/igår ut för en underlig dubbelpostning, så vi får nog tänka oss att upplevda konstigheter bara handlade om arbete med servern. /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.