|
|
|
|---|---|
|
Jag har i några månader sökt efter en 535d i min smak och prisklass. Tycker det är väldigt svårt att bestämma vad ett rimligt pris är, på blocket finns de från 47k för en 05 till 169k för -08. Är med på att en nyare bil borde vara dyrare men en tio år gammal e61 som gått ganska långt och dessutom är diesel för 169k? Dieslar verkar svårsålda idag. Får nästan en f11 för de pengarna... Hjälp mig att tänka, alternativt motivera mig till att betala så mycket för en ganska gammal bil. Jag har tidigare haft en 535d från 05 och gillade den mycket. Den hade gått 35kmil när en älg blev närgången och skrotad, bilen alltså. Lärde mig iallafall att inte vara rädd för mil när det gäller dessa bilar. Är dessutom ganska händig och lagar saker själv. | |
|
Min spontana tanke för att lägga lite mer pengar är att få en faceliftad E61.. Inte minst för inredningsuppdateringarna men även utvändigt med lysen och osv men viktigast tycker jag är motoruppdateringarna som kom med LCI. Diesel-räsern /Rickard |
|
| Håller helt med om facelift, tror det är värt iom växellådan och motorn. Finns några billiga sådana också. | |
|
Vart ligger budgeten? Jag har en väldigt välutrustad 535d 2010 som nog snart är till salu. M-sport, solidsvart, komfortstolar, individual-stereon, panoramatak, delbart drag bland mycket annat. Saab 9000 2,3T - Saab 9000 Classic 2,3T - Saab 9-5 Aero SC - BMW 535dT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.