|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
| Med dina 12% rabatt får du utan tvekan en välutrustad(med bromsar/stolar) m2 c manuell för runt 600! | |
| Nu verkar priserna ha stabiliserat sig på runt 60´euro för en M2C i Tyskland. Kronan spås bli starkare mot euron inom kort tack vare lite räntehöjningar och då borde väl en M2C ligga på 53-55´euro efter årsskiftet ? Blir det så är det kanske hög tid att åka ner till Tyskland efter nyår. Verkar inte vara någon skillnad i pris mellan automat och manuell ? : ) | |
|
Varför skulle en M2 i Tyskland bli billigare i euro pga att ev. svenska kronan skulle stärkas mot euron. Du menar säkert att den isåfall blir billigare i kronor om euro kursen sjunker mot kronan. /Anders |
|
| Helt rätt Anders/Med känsla. | |
| Nu ligger annons ute på 569 000 :- på splitter ny M2C på blocket från ett företag som heter Garagebrokers AB. Någon som vet mer om detta företag? | |
| jag undrar var den bilen finns och vem som äger den? | |
| erldan den annonsen låg ute långt innan svenskarna fått sina M2C levererade, ingen ny annons! | |
| 569 kan du ju köpa för hos din bmw handlare också. Grundutrustning och 8-9% rabatt. | |
|
Garagebroker importerar sina bilar skriver dom. Troligtvis ännu svårare att sälja en importerad M2 sedan |
|
| Hej igen, kikar också på 1M och tycker att priserna börjar också gå ner på dom i Tyskland. Nu börjar man hitta dom för 40-45´euro med någorlunda mil. En annan bil som jag också kikar på och är väldigt sugen på är Alpina B3 GT3 som tillverkades i begränsad upplaga, dessa låg stadigt på 60-65 som lägsta pris nu finns dom för under 50´euro. Mycket att välja på men kan inte fatta beslut..... Trevlig dag på er ! | |
| Garagebrokers AB finns det bolaget? | |
| Aerobat : Länk | |
| Jo, jag såg det. Men är det inte konstigt att firman som anges i Blocket annonsen, Garagebrokers AB, inte finns på Allabolag? | |
| Verkar vara bolaget "Wihafi AB" som står bakom, åstminstone pekar telefonnumret dit. | |
| Intressant... de har inte sålt en enda bil?! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.