|
|
|
|---|---|
|
Så har jag då fått hämta hem nya pärlan, en M550i. Jag läser i manualen att om det finns nödhjul så är det ett utrymme under en lucka, precis som i min gamla X4. Har inget nödhjul, så glad i hågen utgår jag ifrån att det finns ett fint extrautrymme där man kan förvara vissa saker. Men, inget handtag för att lyfta upp finns, testar sticka ner en kniv och lyfta upp skivan - men icke, sitter som berget... Är det så att det inte finns nåt utrymme därunder eller är jag helt oteknisk??? | |
|
Lyfter... Någon som har en G30 som skulle kunna titta hur det ser ut hos er? Tack på förhand. |
|
| Samma för mig....i min F10 (X-drive)....under bagagerumsgolvet finns ett PYTTELITET hyfsat djupt fack...otekniska jag är van att kunna ha iaf något utrymme under hela golvet...men här sitter det som berget också....?!? | |
Transocean |
Hej, du har ju svarat din egen fråga..."om det finns nödhjul så är det ett utrymme under en lucka, precis som i min gamla X4. Har inget nödhjul," alltså har du inget fack. Däremot har du ett gigantiskt bagageutrymme; i alla fall om du jämför med min G30...en 530e .....där passar ingenting alls i....men ett sånt fack som du saknar har den :-) Utan nödhjul då |
|
Hade inget nödhjul i X4 men ändå ett utrymme :) Därför trodde jag det skulle vara lika i denna. Men vadå, är bagageutrymmet grundare om det finns nödhjul? Annars fattar jag inte vitsen med att inte bara låta det vara ett utrymme när inget nödhjul finns... |
|
|
Hänger det inte ihop med ditt motorval då? För i min 650 F13 har jag stora ljuddämpare, batteri och diverse elektroniska utrustning liggandes under bagagaget och då är det inte plats för mer än nyckeln till hjulbultarna och ett sämskskinn under bagagegolvet.. |
|
|
Jaha ja... Man fäller baksätena och lyfter upp skivan där, sen går det att ta ur den. Dock finns inget utrymme, bara ett gigantiskt batteri :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.