|
|
|
|---|---|
|
Hej har en bmw 320d e91 2011 och synkringen till backen är pajj! Tänkte höra om någon vet vilka lådor som passar i min bil! Har fått fram motornr som är 23007635768. Har sett att de finns lika men sista siffran kan tex vara 4 passar den ändå? Med vänlig hälsning, Oscar | |
| Måste även tilllägga att jag hittat lådor med exakt samma motornr men dom är svindyra 😅 | |
|
Hej, Det finns några som lagar det felet på lådan. Denna i Göteborg, t ex: Länk Och så finns det en firma, Transmek, också i Göteborg. Vidare finns det en i Östergötland, som annonserar /-t på Blocket. Det har nyligen länkats till den i en tråd här, men jag hittar den inte nu. Prova att använda sökfunktionen högst upp här. /Lennart |
|
| Tack så mycket för svar! Ska kolla upp de :) | |
|
lmr 070-888 19 26 Kategori: Bildelar & biltillbehör, Reservdelar, Säljes Rubrik: BMW växellåda GS645, GS6X45, GS645DZ Kommun: Linköping Postnummer: 585 93 Annonstext: Om det inte går att få i backen längre men den fungerar bra på övriga växlar har jag lösningen för detta fel som är vanligt förekommande. Skicka lådan till mig så byter jag det som är trasigt och sätter ihop den med nya tätningar, 1-2 dagar väntetid. Så slipper ni köpa en dyr utbyteslåda eller en begagnad låda från skroten som sannolikt kommer drabbas av samma fel. Sitter i flera olika bmw modeller, E87 E90 E91 E92 E93 F10 F20 F21 F30 F31 F32 F34 |
|
| hehe vart var ni när ja hade detta problem typ 2 år sen?^^ iaf vad kostar detta? lämna in lådan för lagning etc etc vad kostar det totalt? utbyteslådor från skroten eller andra firmor fanns och det skulle landa på allt mellan 25-40 tusen att byta inkl montering och ny olja i lådan. vissa rekommendera typ att byta koppling också medans man var där o röjde endå. mycket pengar. | |
|
Tack för alla svar, skulle gå på runt 8.000kr om jag tar ur lådan själv! Mycket bättre än 25,000;-+! Ska fixa felet i sommar :) (Ifall detta fel blir för någon annan så ett tips om ni måste/vill lägga i backen så dubbel koppla innan ni petar i backen, då får man alltid i den.) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.