|
|
|
|---|---|
|
Har ju hört att 318 iS ska vara lite extra. Om än ingen sexa, men bra chassi iaf. Bilen i den här annonsen( i Norge), vad tror ni om den? Länk Pris på E30 börjar skjuta i vädret, men är inte 90k mycket även med 1-ägare och låg km? Trodde alla iS hade sportstolar som standard, men denna ser ut att ha dom (okomfortabla) standardstolarna? Ser ni några andra plus eller minus? | |
|
Väldigt lite utrustning från fabrik iaf: L827A NATIONAL VERSION SCANDINAVIA S400A Slide/tilt sunroof, manual S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S850A Dummy-SALAPA S860A Additional turn indicator lamp S925A Dummy-SALAPA S958 Interne Kabelbaumauswertung |
|
|
Jag hade en sådan för lääänge sedan, enda speciella var väl att den hade några extra hk jämfört med vanliga 318, samt sportstolar o nåt mer M-märke.. Tror knappt den var annorlunda i chassit jämfört med en vanlig, minns att jag ganska snabbt bytte upp mig till en 325:a. Har ingen aning om prisbilden på e30, men är det fint skick osv så hittar man nog inte nån under 50 tusen. Tror dock knappt att just 318is höjer värdet speciellt. Hade det varit en 320is däremot :-) |
|
| Ja just det. Jag tänker nog på 320is. Trodde jag var på väg att göra en kupp:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.