|
|
|
|---|---|
| köpråd bmw 525D xdrive , kommer att pendla c.a 10 mil per dag. | |
|
Trevlig sexcylindrig till 2011 och fyra fr.o.m 2012 för 525D. Har en 530xD och inga problem alls (tvi tvi) och går som en dröm. En del har haft problem med manuell låda, men xDrive har ju automat. Sen är det ju styrt av vilken utrustning du vill ha. Generellt har bilar med större maskiner mer påkostad utrustningslista. |
|
| Ja de är sant , jag går från en Subaru outback -10 bensin , vet du om det är stor skillnad på skatten när det gäller 530D xdrive 525D xdrive , funderar på en lite nyare 12- 15 , max 200000kr jag har aldrig ägt en Bmw tidigare , sen har jag sett att det finns olika karosser , ska man undvika någon av dom. | |
|
Ta fram 3 regnummer på bilar med respektive motoralternativ (525d 4/6 cyl, 530d) och gör en sökning i transportstyrelsens tjänst "sök på annat fordon" så får du alla uppgifter framför dig. Regnummer fås ju enklast genom blocket eller motsv tjänst. Länk // Jonas |
|
| Om du tittar på årsmod. 12-15 så är det samma kaross F10 sedan och F11 touring. | |
|
Ägde en 525d Xdrive M-sport 2013, grym bil. Enda misstaget var att jag köpte den som vit, pedant som man är så grämde jag mig 5 min efter biltvätten. Dock, bilen var riktigt bra! Hade lite avgasläckage i kupén som BMW fixade, felmonterad packning. Bytte skivor och bromsar efter bara 6000 mil. I övrigt riktigt bra bil, kändes rejäl. Kom från E70 och E60 och tyckte det var en markant skillnad. 4 cylindriga 525an hade bra klös! |
|
| ok , har 525d xdrive 6cyl eller bara 4cyl , har hört att 6cyl går mjukare och bättre. | |
| ok , har 525d xdrive 6cyl eller bara 4cyl , har hört att 6cyl går mjukare och bättre. kommer att se efter en kombi 525d eller 530d xdrive. | |
|
Står i mitt svar. 530D har fortfarande sexa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.