AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
710

Hjälp med nya fälgar till e92 335xi

Går i tankarna om att köpa nya sommarfälgar men är osäker på vilka mått som passar. Letar just nu efter ett svarta BBS lm kopior men har inte lyckats hitta mycket. Någon med erfarenhet som kan tipsa om vart jag får tag på sådana? Sitter 18 tum style 193 med orginal däckdimensioner just nu på bilen. Bör jag hålla mig till 18 tum eller funkar även 19 tum och i så fall vilka et bör jag ha?

Vad tror ni?
ro
127
robinrs
F31 320dA M-sport.
Här har du liknande bbs = Länk

Sen går du in på willtheyfit.com slår in dina nya värden så ser du om det kommer lira eller inte.
Tack för tipset de ser bra ut synd att de är i silver. Bilen är lemansblå och tycker svart gör sig bättre än silver mot de blåa, har andra detaljer i svart (lister, kidneygrill m.m.). Antar att svarta lm:s är svårt att få tag i direkt från återförsäljare, kanske får lämna in dem för pulverlackering? Såg att Hjulia har en annons på blocket med fälgar i guld. Är dessa något att ha tror ni?

Hjulia: Länk
ro
127
robinrs
F31 320dA M-sport.
Är du ute efter helsvarta? Annars är ju dessa också feta med polerad kant = Länk

Dom på hjulia funkar säkert jättebra.
bo
283
borka
325i Cab -10
Lånar tråden lite...

Twixt: Jag är på jakt efter de fälgar du nämner (193) då mina blivit stulna.

Är du i tankarna att sälja eller tänker du behålla dem?

/Hälsningar Anders

@robinrs ja det är helsvarta jag letar efter. Såg att wheefit hade de svarta du länkade men föredrar som sagt helsvart.

@borka Blir det nytt fälgköp så kan jag eventuellt tänka mig att sälja
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.