|
|
|
|---|---|
mase |
jag har fått tag på en polis radio och jag undrar om det är lagligt att ha den i bilen? |
|
Svar ja ! Men du får inte vidareberätta det som du hör från radion ! _____________________________________ Länk |
|
|
Vad kostar en sån här radio`?? vart finns de att köpa? ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
mase |
dom kan du hitta på bl a blocket och andra annons sidor. |
|
Eller hos en mer välsorterad bilradiohandlare. Mvh |
|
Andreas |
Hobbex |
|
www.commander.se MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
|
Varje journalist har en i sin bil... Varje vaktlokal har en... Vi köpte vår via en jaktbutik. Bäst är att ha en s.k. scanner som söker av all öppen kommunikation. MVH KJELLE |
|
Crusty |
Jag gav bort min, blev jäkligt tjatigt efter ett tag! Polaren blev överlycklig! |
|
Crusty Håller med helt. Man tröttnar fort coh det är sällan något intressant. Det är ju inte precis några varningar för fartkontroller man kan snappa upp via polisradio. Såna saker kodas alltid! Köpå något roligare för pengarna. |
|
|
Helt suveränt för att lyssna av helikopterkontroller och även laser och vanliga fordonskontroller. Man får ju lite förvarning i alla fall. Vaddå inte fartkontroller, hurdå kodas?? FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.