|
|
|
|---|---|
Transocean |
Har hänt säkert 4 gånger förr och hände i dag också på den nu 3 veckor gamla bilen. Appen lyser rött. laddfel,kontrollera bilen står det. Samt att bilen är 100% uppladdad :-) En gång har den frågat om den skall kontakta service p g a laddfelet. Dock var bilen även den gången fullt uppladdad. Någon som råkat ut för liknande? |
| @Transocean Måste missat detta inlägg; har exakt samma sak cirka 6/10 gånger. Kommer till garaget, bilen fulladdad med med "Laddning ej möjligt" lysande på display och Servicemeddelande på skärmen. Händer inget, bilen beter sig som vanligt. Jag har service först om 1500 mil men det får ju bli ett påpekande. Min app däremot säger inget om fel... :-) | |
Transocean |
Bilen lever sitt eget liv, och ConnectedDrive suger om du frågar mig...i alla fall med Android. Har bilen numera offline, funkar precis lika bra (eller dåligt om man så vill) |
|
@transocean Skrattade åt dina första inlägg i erfarenhetstråden. Jag saxa in mina från en 500-milatripp nu i Europa. Orkar inte räkna på förbrukningen men kanske borde för jag körde >95% på ICE, resten var återladdning från motorbroms mm. Som du noterar blev jag inte det minsta trött trots dagsetapper på 70-80 mil i sportstolarna Se mina erfarenheter i Erfarenhetstråden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.