|
|
|
|---|---|
|
Fan va gött!Tog det efterlängtade kortet ida :)!Nu ska jag bara få ihop pärlan sedan är det fan ut å bränna :) //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) | |
|
Jahapp, här får man äran att vara först och grattulera! INGET är bättre än lappen..jo BMW:N :) Kör vårdat! Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Grattis du och lycka till med bilbygget! Själv fick man ut ett j*vla bredkas nyss i en regnvåt rondell, men det löste sig utan större problem :-/ Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
grattis! NU börjar livet..hehe ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
|
Gratulerar! Jag vet känslan. Fick mitt för några månader sen. Känns lika j-vla härlig fortfarande =) "If everything seems under control you're just not going fast enough!" Mr ///M Power |
|
|
Som sagt, grattis, och ta det lugnt och kör inte ihjäl dej eller någon annan ...... Mvh Patrik |
|
| Grattis immer. Fick mitt B-kort för snart 22 år sedan. känslan sitter fortfarande i. Livet börjar med körkortet:o) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.