|
|
|
|---|---|
|
Har köpt en F11 2011 men hittar bara normal, sport och sport plus inställningar. Har inte alla F11 comfortläge? Varför vara blase - Kör istället Bmw | |
|
Normal är komfortläget :-) Det räcker gott och väl. |
|
| Komfortkäget kom något år senare, FCi tror jag. 2011:or a har bara normal och sport. Och sport+ då men det är ju bara sportläget utan antisladd. | |
|
Om jag inte är helt ute och cyklar så fanns comfort-läge som tillval för 2011:orna. Skälet att jag inte valde till detta minns jag inte. Troligen inte prisvärt enligt min mening. Vänligen Näckrosen I rather go ponding |
|
|
Jag har en 530d 2010 med sport+, sport, normal och komfort. |
|
| chevnanne då har du också EDC | |
|
Ja det och dynamic drive. |
|
We 2.001 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Jag har Eco Pro, Comfort, Sport och Sport+ på min -12. Inget normal alltså. Comfort är förinställt varje gång bilen startas och bör väl ses som normal. |
|
Jag har Eco Pro, Comfort, Comfort+, Sport och Sport+ på min -16 Comfort eller Comfort+ är förinställt varje gång bilen startas , beror på vilket man hade sist även EDC på bilen |
|
|
Måste säga att Eco Pro är väldigt skönt läge när man kör lugnt, betydligt mjukare än Comfort. Det jag använder mest...tragiskt när jag tänker på det. LGstar: Vad är skillnaden på Comfort, Comfort+ och Sport? Känns som ett onödigt steg med Comfort+ men säkert nån tanke. |
|
| Iaf med Adaptive Drive så blir fjärdingen ännu mjukare med Comfort+ än med Comfort. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.