|
|
|
|---|---|
|
Körde nyss förbi nya X5 och 3-serie som tydligen är på väg söderut från Norrland där det väl vintertestats. Inte lätt att se skillnad annat än främst på X5-an som tydligen ärver de fula njurarna från 7-serien. Bilarna sedvanligt maskerade och när de tog lunch vid Max Uppsala så var de snabba med att dra överdrag över båda bilarna. /Anders | |
| Om BMW fegar ur med designen av nya 3-serien blir jag riktigt besviken. Det måste bli ett större lyft än de åstadkom med G30 jämfört med F10. | |
|
Jag är rädd du blir grymt besviken. Såg bilarna pga maskeringen annars inget man reflekterat på mer än gälarna på X5-an. /Anders |
|
Transocean |
Det heter ju Evolution, kein Revolution på tysk tv när dom snackar om BMW, Audi eller MB varje gång nya modeller presenteras, jag tycker Volvo däremot har fått det till på riktigt den sista tiden |
|
Jobbar i köpenhamn och pendlar mellan Köpenhamn och Malmö. Har noterat en hel del kamouflerade bilar på väg över bron och påväg söderut. En tanke har varit att säsongen för vintertester går mot sitt slut. Bland annat såg jag ett gäng Bmw suvar och sedaner för några veckor sedan. Hade ingen anning om vilka modeller det skulle vara, men nu när ni nämner X5 och 3-serien så skulle det passa in. Såg senast idag två suvar på väg söderut som skulle kunnna vara X5:or, varav en med svart kamouflage, den andra samt alla andra tidigare har varit vita... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.