AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.153

Någon som optimerat bilen här?

Visa användare
149
dre
F31 320d -16
Verkar vara hyfsat billigt att optimera bilen hos en person som driver "hobby verksamhet".

Kolla in länken

Länk

16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Skulle aldrig någonsin lämna in en bil till den typen av verksamhet. Välj en firma med dokumenterad kvalité, möjlighet att hantera reklamationer och beständighet över tid. Den där killen lär försvinna lika fort han dök upp.

-------
//Lövet
Visa användare
149
dre
F31 320d -16
Själv är jag skeptisk till denna typ av tjänster men intressant att höra om någon har hört om eller själv har av egen erfarenhet vet något om denna hobbytrimmare.

Funderat på optimering hos denna firma som ligger några mil utanför Karlstad Länk.

Verkar seriöst men känns som det finns en liten djungel av olika företag som jag själv inte har en aning om gällande kvalitén på tjänsterna.

N47 motorn har ju också fått kritik gällande

Visa användare
149
dre
F31 320d -16
Gällande kamkedjeproblematik. Så då är en annan fundering hur mycket man vågar fresta på motorn genom optimering ifall något händer med tanke på motorgaranti.

We
2.000
Westersund
BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12
BMW Z4 M Coupe -06
BMW M3 -02
BMW Z3 Coupe -99
BMW 740i/6 -96
BMW M5 3.8 -92
BMW M535i -87
AS Motorteknik är seriösa, vet vart filerna kommer ifrån. Brorsan får sina filer från samma person och den personen har jobbat med motoroptimering i 20 år.

Min F11 med N47 är optimerad av denna person, går klockrent. Kan inte vara nöjdare. Även min Z3 Coupe är optimerad av samma person.
st
21
stefanj
325i -91
Min 320xD 2012 är optimerad via AS Motorteknik i Kristinehamn. Kört ett år och har inte haft några problem. Min bil har gått ca 15.000 mil.
Många lokala kunder jag pratade med rekommenderade dom så jag är glad att jag vände mig dit.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.